Chciałabym, by to miejsce stało się moim azylem po trudach dnia wczorajszego, dzisiejszego...
Chciałabym, by było to miejsce spotkań z moimi robótkami, które czasami zajmują moje ręce...

a więc bardzo serdecznie zapraszam :)

Goście są tu mile widziani, a wręcz wskazani:):):)

poniedziałek, 6 lutego 2012

261. Komu Ciasteczko:)

Tak jak zapowiadałam są znów u mnie do wygrania CIASTECZKA:):):)
Jeżeli ktoś chciałby przygarnąć:

  •  albo notes, 
  • albo srebrne kolczyki z białym koralem, 
  • albo srebrne kolczyki z ceramicznymi kulkami (kurczaczek, nie pamiętam co to za kamień jest.... chyba właśnie ceramika)...
Bardzo proszę zapisywać się pod tym postem.
Zasady jak zawsze, czyli:
  •  należy zamieścić info na swoim blogu z aktywnym linkiem do tego posta oraz zdjęciem CIASTECZEK;
  • w tym poście określić który fant ewentualnie chciałby ktoś przygarnąć;
  • jeżeli osoba zapisująca się nie ma bloga wystarczy wyrazić chęć uczestnictwa w zabawie z określeniem interesującego Was przedmiotu (jeżeli osoba anonimowa zostanie wylosowana wówczas ja poproszę o maila na mój adres);
  • Od chwili zapisania się pozostaje Wam już tylko czekać do 29 marca, wówczas odbędzie się losowanie rzeczonych CIASTECZEK:):):)
  • zapisać może się oczywiście każdy, również osoby spoza Polski:)
Tyle zasad, czas na prezentację CIASTECZEK... Mam nadzieję, że przypadną Wam do gustu:):):)


Do wygrania są tak jak pisałam, do wyboru:

Notatnik...




Notatnik z racji kropek zgłaszam do wyzwania w Szufladzie pt. "Kropy i kropeczki".

Fant drugi to srebrne kolczyki z białym koralem, może jest ktoś chętny?



No i trzeci fant do zgarnięcia to również srebrne kolczyki z ceramicznymi (chyba ceramicznymi) kulkami...




To chyba tyle... serdecznie zapraszam do zabawy:):):)

124 komentarze:

  1. O mamuniu!No to ja chcę!Ja chcę nr1.Kocham Twoje scrapy!Ich nigdy dość ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja cię kręcę oczywiście że się zapisuje chociaż jeszcze nigdy nic nie wygrałam, może tym razem się uda :))

    OdpowiedzUsuń
  3. trójeczka na liście i trzeci fancik( kolczyki kulki), no to próbujemy szczęścia

    OdpowiedzUsuń
  4. Skoro jest taka mozliwośc to i ja poproszę, zdązyłam już zauważyć, że robisz cudowności: w przypadku wylosowania zapragnęłabym ten cudny notatnik, lub kolczyki z białym koralem, ciężko się zdecydować na jedno a pokusa wielka:)pozdrawiam Asia (nel@poczta.onet.pl)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie Joluś u Ciebie nie może zabraknąć :)))
    Z wielką przyjemnością staję w kolejeczce po te śliczności:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Candyduję i ustawiam sie w kolejkę po notesik, bo dach zapiera jaki piękny! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dołączam do grona chętnych, z przyjemnością przygarnęłabym notesik, bo wszystko mam teraz na kartkach i karteluszkach poupychanych tu i tam

    OdpowiedzUsuń
  10. Notes jest cuuuuuuuudny :-)
    agulek.4@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Oczywiście Jolu ustawiam się w kolejce:)Będę szczęśliwa wygrywając którąkolwiek z nagród:)
    ściskam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również dopisuje się na listę na kolczyki z białym kamieniem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne Candy :)
    Zgłaszam się do losowania i wybieram notes :) Śliczny jest

    OdpowiedzUsuń
  14. A mnie się marzy notesik albo kolczyki z kulkami, bo białe właśnie dostałam :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałe ciasteczka, szczególnie zamarzył mi się notesik:-) ustawiam się w kolejce i liczę na szczęście:-)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jolu ja też się zapisuje na notes
    bo robisz piękne rzeczy a nie mam ni od Ciebie więc dlatego notes
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. I ja ustawiam się w kolejce po te cudne ciasteczka :))
    Gdybym wygrała to poproszę notes lub białe kolczyki

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też o notesiku zamarzyłam. Jeśli los się do mnie uśmiechnie to będę w nim zapisywać złote myśli.

    OdpowiedzUsuń
  19. Notesik skradł moje serce :). Z chęcią się ustawiam w kolejce. Gosia (gosiap122@op.pl)

    OdpowiedzUsuń
  20. Och jakie wspaniałe cukieraski !!!
    Chętnie stanę w kolejce ;-)
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  21. A ja się nie zapisuję,tylko wpadłam na chwilkę by nacieszyć oko i pochwalić i po podziwiać...bo mnie się wszystko podoba!!!!! Te białe są przecudne..takie zimowe,śnieżne!
    Dziewczyny pomocy!!! Niech mnie ktoś pogoni do roboty!!! Lenistwo już mi bokiem wychodzi,a i tak jakoś za robotę nie mogę się wziąść.....chyba mi jakiegoś bata nad głową trza!!!Już ponad miesiąc nie mam czasu wybrać się na pocztę...

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj Jolu jakże się nie zapisać...:-)sama notes oddaję...a szewc bez butów chodzi i własnego nie mam:-)))

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja..ja...ja Chcę!! :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. marzy mi sie taki notes przez ciebie robiony:-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie piszę bloga ale jeśli pozwalasz to z wielką chęcią stanę w kolejce po kolczyki z białym koralem albo po cudny notes.Pozdrawiam dorotanes@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. wszystko bardzo piękne
    to ja staję po kolczyki - te białe - śliczne są - akurat na wiosnę i lato
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Vraiment magnifique!
    Bravo l'artiste!
    Amitiés.Celeste

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow! Piękny ten notesik!:) staję po niego w kolejce, przydałby się na zapiski:)
    pozdrawiam i zapraszam na moje candy, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  29. staje w kolejce po te cudne czerwone kolczyki

    OdpowiedzUsuń
  30. To ja zapisuję się po ten wspaniały notesik :)
    zapraszam również do siebie na rozdanie: http://pesymistka13.blogspot.com/2012/01/pierwsza-rozdawajka-u-pesymistki.html

    OdpowiedzUsuń
  31. ja tak jak i większość po notesik do kolejki staję:) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo proszę notesik!!! Jest przesłodki:)
    Pozdrawiam
    magdakusiakiewicz@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. A ja mam wielką chrapkę na notesik, więc posłusznie zapisuję się do zabawy ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Rozgoszczę się w kolejce ze wskazaniem na ten romantyczny zapiśnik: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Ten notes jest śliczny, mój kolor :) Staję w kolejce i zapraszam na moje cukieraski :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczny jest ten notatnik;) Więc próbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  37. A ja mam dylemat, bo nie umiem wybrać, czy notesik, czy kolczyki z ceramiką. Jeśli można spróbować szczęścia w dwóch kategoriach, to ja bardzo chętnie ;)) Chyba że nie można - to z bólem serca wybieram notesik. Chociaż motyw ptaszkowy chyba trochę koi mi ten ból ;))

    OdpowiedzUsuń
  38. ojej Kochana, ależ cuda..... to powiem szczerze, że już się zakochałam w notatniku:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Zgłaszam się do kolczyków z chyba ceramicznymi kulkami :).
    Dodaje banner na bloga.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  40. Jestem maniaczką kolczyków więc ustawiam się w kolejce..bez różnicy które - i jedne i drugie są śliczne:) można tak?

    OdpowiedzUsuń
  41. Przepiękne nagrody! Ja ustawiam się grzecznie w kolejce po cudny notes :)
    Pozdrawiam
    martabudzinska@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. Jakim trzeba być człowiekiem,żeby się nie zapisać na takie ciasteczka!
    Ja w kolejce po notes stanę!
    A przy okazji gratuluję pięknych prac, bo przylazłam tu z Szuflady popodziwiać, a tu jeszcze zabawa...
    Pozdrawiamy szufladowo!

    OdpowiedzUsuń
  43. Ale smakowite te kolczyki.I wspanialy notatnik.Zapisuje sie koniecznie,bo zdjecia i cukieraski mnie urzekly.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. nie wiem jak to się stało, że przegapiłam Twoje candy.
    piszę się na notes.

    OdpowiedzUsuń
  45. Kolczyki z białym koralem mnie urzekły. Candyduję i ja :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  46. Piękności przygotowałaś :) To ja wybrałabym kolczyki nr 3 lub notesik :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  47. śliczne te ciasteczka i ja sięzapiszę

    OdpowiedzUsuń
  48. Zachwyciły mnie kolczyki z biały moralem - wprost cudne...
    http://waiwona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. marzą mi się białe kolczyki.. *-*

    OdpowiedzUsuń
  50. Ale cudne cukieraski!!! Ustawiam sie w tej dlugasnej kolejeczce po ten cudny notesik!!
    Serdecznie Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  51. Też się zgłaszam:)
    Po ten przepiękny notes :)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  52. Mi chyba najbardziej posmakowałby notes, także ustawiam się grzecznie w kolejce i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  53. czy moge sie jeszcze zapisać takie cudności tutaj u ciebie pozdrawiam dana ten notatnik to poprostu boski

    OdpowiedzUsuń
  54. wszystko takie piękne, ustawiam się w kolejce :) pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  55. Zapisuję się z przyjemnością :) ... podobają mi się bardzo kolczyki z koralem :)... http://pilaresatelier.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. aż trudno się zdecydować, ale skoro takie są zasady poproszę nr 1

    OdpowiedzUsuń
  57. Dołączam się do zabawy (wybieram notesik), zapraszam również do mnie na cukierasy

    OdpowiedzUsuń
  58. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  59. Zapisuję się na notes:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  60. Piękne słodkości, kolczyki jak i notesik kuszą...
    Zapisuje się wiec i czekam, może mi się uda... :)
    http://krokusowysutasz-ewa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. I ja również zapisuję się do zabawy wybierając przepiękny różowy notesik. Pozdrawiam serdecznie
    monia0083.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  62. Nieśmiało dołączę do tej wesołej kolejki. Mam swojego faworyta ciasteczkowego, ale póki co wolę nie zapeszać :)
    Serdeczności posyłam i zapraszam:
    http://dompoddobra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Wszystko jest cudne i kolczyki i notes. Te bordowe skradły moje serce, ale zapisuje się na notes:) Sama nie skrapuje, więc takie cudo jest u mnie bardzo pożądane:)

    OdpowiedzUsuń
  64. Ja się zapisuję i nie mogę zdecydować między notesem a ciemniejszymi kolczykami...
    madzialenkujemy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Notes jest obłędny,nawet się nie zastanawiam:)!
    pozdrawiam serdecznie:)
    m.kuternowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Rozmarzyłam się o posiadaniu tych pięknych białych kolczyków :) Pozdarwiam i zapraszam do mnie, również na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Piękny notes. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Szuflady!

    OdpowiedzUsuń
  68. Ja chętnie skoro można to ustawię się po białe jak śnieg kolczyki ;)Gosia W.

    OdpowiedzUsuń
  69. Wszystkie prezenty śliczne,ale nr 1 przecudny:) Staję w kolejce i czekam z niecierpliwoscią
    moniska53@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  70. Niesamowite piękności! Bardzo chętnie dołączę do zabawy :)
    Dziękuję za możliwość!
    Pozdrawiam serdecznie
    /n.regina59@gmail.com/

    OdpowiedzUsuń
  71. Nie wiedziałabym co wybrać.Wszystko takie eleganckie:)
    Nie potrafię dokonać wyboru.Ustawiam się w kolejce.
    kamala72@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  72. Śliczne kolczyki i notes, ale wybieram notesik, kocham takie słodkie zapiśniki :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Trudna decyzja co wybrać, bo wszystko piękne. Po dłuugim namyśle decyduję się na notes, oczywiście jeśli dopisze mi szczęście w losowaniu. Pozdrawiam i przy okazji zapraszam na candy do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  74. Zgłaszam się do notesu, jest piękny:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  75. Ustawiam się w kolejce po czerwone kolczyki, po prostu cudo
    mikakita@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  76. Ja też się dopisuję:) Przygarnęłabym z chęcią ten różowy notesik:) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  77. Śliczności nad ślicznościami ;) ustawiam się po notesik ;)

    OdpowiedzUsuń
  78. Takie ciasteczka tylko schrupać.Pozdrawiam http://mari-sweetcarrot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  79. Z przyjemnością się zapisuję -bardzo podoba mi się Twój notatnik -reszta to już szczęście:)pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  80. Witam i z checia jak mozna to po notesik stane w kolejce
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  81. Cześć mam wielką ochotę na twoje srebrne kolczyki z ceramicznymi kulkami choć te drugie też są świetne. Fajny blog Zapraszam do siebie na papierową wiklinę.
    www.anettaja.blog.interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  82. Marzenia dobra rzecz, ale i ja się zgłoszę, a co. Przy okazji zapraszam Cię do mojego Candy.

    OdpowiedzUsuń
  83. Po takie ciacha to i ja sie zglaszam! tylko nie moge sie zdecydowac czy notesik czy czerwone kolczyki ;p
    Pozdrawiam!
    http://earringzone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  84. zakochałam się w notesie...staję w kolejce po niego...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  85. Czerwone kule są cudowne :) Z niecierpliwością czekam na wyniki :)
    Zapraszam do siebie na solne rozdanie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  86. zgłaszam się :)
    banerek na blogu jest :)
    ja się zapisuję na notesik, bo uszu przekutych nie mam :(
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  87. i ja w kolejce się ustwiam na notesik lub coś innego pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  88. Ja ustawiam się w chyba najdłuższej, bo notesikowej kolejce, bo dziurek w moich uszach można szukać i rok, a i tak bez skutku ;)
    Ponieważ bloga nie mam, dla ułatwienia podaję e-mail: emaoleo@gmail.com i pełna nadziei czekam na wyniki, do kogo powędruje ta śliczna ptaszynka ;)

    OdpowiedzUsuń
  89. PIEKNE TE TWOJE ARCYDZIELA ZAPISYWALAM SIE WCZESNIEJ ALE ZMIENILA ADRES SWOJEGO BLOGA WIEC WPISUJE SIE JESCZZE RAZ POZDRAWIAM
    http://magichouseproduction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  90. I ja również ustawiam się do kolejki za kropkowanym notesem.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  91. staję do kolejki po nr 3, czyli piękne kolczyki z czerwonymi kulkami :)
    http://agilion.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  92. Zdążyłam! Gdyby mi się w końcu poszczęściło, to bym była wniebowzięta, bo Twój notes straaaasznie przypadł mi do gustu :D

    OdpowiedzUsuń
  93. Bardzo cudne ciasteczka:) Zapisuję się -czerwone kolczyki są śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  94. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  95. Złośliwość rzeczy martwych...Oczywiście,że się zapisuję!Na białe kolczyki, przepiękne!
    salopka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  96. zgłąszam się po czerwone :D

    OdpowiedzUsuń
  97. Zgłaszam się po przepiękny notes! To prawdziwe dzieło sztuki :)

    www.magdalenardo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  98. Słoneczne pozdrowienia z Grecji!
    Masz bardzo ładny blog ! :-)
    A twoje "ciasteczka":
    "Biały koral w kolorze srebrnym," Lubię też! :-)
    Pozytywny i twórczy jesteś!
    Onenka, Athens,Greece
    http://fotiouolga-olga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  99. Ja tak sobie poczekam na losowanie marząc o notesie;-)

    OdpowiedzUsuń
  100. staję w kolejce po te białe kolczyki

    OdpowiedzUsuń
  101. zgłaszam się (najchętniej po notes)
    dorota_wysocka@epf.pl

    OdpowiedzUsuń
  102. Zakochalam sie w tym notesie!!! I staje w szranki o niego :) Ale jakby co, to te czerwone kolczyki tez chetnie przygarne, zreszta biale tez :) Takie cudenka, ze ciezko sie zdecydowac :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  103. Zgłaszam się i kusi mnie notesik :)

    OdpowiedzUsuń
  104. Ale cudne te cukierki! Najbardziej bym chciała te białe kolczyki!

    OdpowiedzUsuń
  105. Wszystkie proponowane nagrody są cudne.
    Ja poproszę o kolczyki z ceramicznymi (chyba ceramicznymi ;)) kulkami :).

    OdpowiedzUsuń
  106. stoje w tej długaśnej kolejce i marzę o ceramicznych kolczykach, pozdrawiam i zapraszam do mnie na cukieraski , Ala alatri.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  107. Wszystkie "cukierasy" sliczne - ja bardzo chetnie zapisze sie w kolejke po notatnik "0)

    OdpowiedzUsuń
  108. ZA-KO-CHA-ŁAM się w kolczykach z białym koralem!!!Boskie! Muszę zatem spróbować szczęścia i trzymać kciuki, żeby mi się udało :)

    Info o Twoim candy dałam w pasku bocznym :)

    OdpowiedzUsuń
  109. Zgłoszę się po notesik, bo po prostu mnie zauroczył.
    http://onee-chan.pinger.pl/m/11585275/candy

    OdpowiedzUsuń
  110. Z chęcią się zgłaszam skoro istnieje taka możliwość jednakże nie potrafię się zdecydować gdyż wszystkie cudowności są cudne ;)

    Pozdrawiam
    Hiperbola

    OdpowiedzUsuń
  111. najpierw zauroczył mnie notesik...
    potem pomyślałam, że zawsze mam problem by w takim cudownym notesiku coś zapisać... żeby go nie zniszczyć...
    ale ostatnie kolczyki nosiłabym na pewno :) śliczne są :)
    więc po nie się ustawię :)

    OdpowiedzUsuń
  112. chętnie wezmę udział w zabawie :-) co do nagród to wszystko jest śliczne, ale najchętniej przygarnęłabym srebrne kolczyki z białym koralem :-)

    OdpowiedzUsuń
  113. chyba jeszcze zdążyłam sie zapisac na te pięknośći ,uwielbiam kolczyki

    OdpowiedzUsuń
  114. Grzecznie staje w kolejce po te cudne czerwone kolczyki :)
    http://sunflowers-wildflower.blogspot.com
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  115. Ja prawie w ostatniej chwili się zapisuję! :-) Marzą mi się białe kolczyki! :-)
    Pozdrawiam, Ewa (ewavewa@gmail.com)

    OdpowiedzUsuń
  116. to korzystając z przedłużonego czasu zapisuję się i ja !

    OdpowiedzUsuń
  117. To w takim razie i ja spróbuję szczęścia i po śliczny notesik się ustawię :-)
    info na moim blogu kwiatynatury:-)
    pozdrawiam wiosennie :-)

    OdpowiedzUsuń
  118. Przepiękne prace i kolejka długa...
    Ale może się uda;)
    Po notesik staję:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję:)

Etykiety

1% 123scrapuj Ty 13Arts 18-te urodziny 18tka 3 urodziny Scrap Butiku 7 dots studio akryl album album do zdjęć album na zdjęcia album na zdjęcia cosplay album przedszkolaka album z kopert DL album z okazji narodzin albumik aledro Aleksandra Scrap alterowanie ametyst Anai aniołek aniołki antyk art journal ArtGrupa ATC Artnowa24 ArtStacja Artyści Dzieciom ATC aukcja babskie mediacje on-line bałagan bałwanki Basia z Miastka Baśnie Andersena bazy scrapbookingowe bezintersowność biblioteka w Ostródzie biel bielenie bilecik do prezentu biscornu biżuteria biżuteria pozłacana biżutria Bjork blejjtram blejtram blejtrama blog Craft Artwork blog firmowy sklepu galerii rae blog hop candy blog Pixie Dust Paperie bluenika bluzki błysk Boei Boże narodzenie bransoleta bransoletka brąz brązowa lawa Brises broszka butelka Camden Town Camdenlock camea Candy candy u Jamajki Candy u Magdy candy urodzinowe Candy w Projektowni Jednoiglec card patterns cardmaking Cezary Raczyński chałupkowo choinka chryzokola chrzest chrzest święty chusta ciasteczka ciasteczko ciastrczka ciemność clean & simple cracle dwuskładnikowy Craft Artwork craft wawa Craftowy Ogródek Craftshow Cukierasy cukierki z mleka w proszku czapka czas Czekolada czwarta nad ranem czyszczenie wykrojników ćma Damy darkness decoupage delikatność deqoupage Dgi-scrap Diabelski Młyn dieta wątrobowa digi stempel digital paper by Janet dobra myśl dobre myśli Dom Róż domek drewno druk drzewo Drzwi DT Digital Paper dziecko dzień babci Dzień Mamy dzień matki dzień nauczyciela Dzień Taty dzwonek eco-scrapbooking edycja dwunasta scrap Edyta ekementy platerowane ekolina eksplodujące pudełko Ewa Ewa Szubra exploding box filc filcowanie film Finn Finnabair foamiran for fort Sokolnickiego four fussli galeria garden journal garderoba gipiura gothic dream grafika Janet grunge guziki gwiazdka gwiazdy Gwiezdne wojny handmade kartka Hania hotel Villa Port w Ostródzie howlit identyfikator imieniny jablonex jak kura pazurem jamajka jaspis dalmatyńczyk Jaśminowasia jesienna katka jesień kajka kalendarz kalendarz 2014 kalendarz adwentowy kalka techniczna kamea kandelabr karta kolekcjonerska karta urodzinowa karta z okazji odejścia na emeryturę kartka kartka Bożonarodzeniowa kartka Bożonwrodzeniowa kartka dla dziecka kartka dla dziewczynki kartka dziecieca kartka dziecięca kartka jubileuszowa kartka na chrzest kartka na dzień taty kartka na imieniny kartka na narodziny kartka na osiemnastkę kartka na ostateczne święcenia kartka na ślub kartka na urodziny kartka okazjonalna kartka okiolicznościowa kartka okolicznościowa kartka piracka kartka sztalugowa kartka ślubna kartka urodzinowa kartka urodzinowa handemade kartka urodzonowa scrap kartka vintage kartka w kolorze sepii kartka w pudełku kartka wielkanocna kartka z pudełkiem kartka z sentencją kartka z shaker box'em kartka z torebką kartkaBożonarodzeniowa kartki kartki na kiermasz kartki nakomunię kartki Natalii kartki okazjonalne kartki okolicznościowe kartki świąteczne kartki w stylu romantycznym kasandra kawa kawa czy herbata klocki lego kobiet Kobiety Walczące kokardka kolczyki kolczyki pozłacane kolczyki Swarovski kolorowanie kredkami kolory ziemii komplet komunia święta koncert charytatywny kopertówka koral koral filipiński koraliki koraliki crackle koraliki Jablonex koraliki porcelanowe koraliki szklane jablonex koronawirus koronka koronki kreatywne Pole kropkowanie Królisia Królowa Śniegu Kryształki Swarovskiego książeczka Skrzydlate myśli książka książka Tilda księga gości kulki porcelanowe kurs na kwiaty kurs na róże kwiat jednej nocy kwiatek kwiatek gnieciuch kwiatki kwiaty lala lala Julie Nitting lalka lampion lampwork lato lawa wulkaniczna koraliki crackle Lego Lemon Craft Lemonade Lemonade blog LemonCraft lift lift Anai lift mamajudo lift projekt 2013 listki platerowane LO LO. scrap logo Londyn losowanie lucy z mazur łapka na myszy Magdalena magdy baje bajanie magnes magnes na lodówkę magnesy magnesy na lodówkę magnsy na lodówkę Maguda mapka marcowe wyzwanie Być Kobietą marmur Marta Więckowska marylin monroe masa saola masa solna Maska maska 13 arts mazmika media mediowanie metal metalowe przekładki metka ubraniowa metki ubraniowe męska kartka miesiąc z tagiem Mikołaj mIKOŁAJ ŚWIECZKA mikołaje mitenki mixedmedia Modrak moje kwiatki moje warsztaty monochromatycznie mooje miasto. ostróda reggae festiwal morena morskie opowieści motyl motyw ludowy motyw róży motywator muszla nabór nabórdo SFF nadia nadzieja nagroda naszyjnik naszyjniki Natalia Natalinkowo Natalka natural walk nietypowa kartka nietypowy kształt kartki notatnik notatnik scrap notes notesy Nowy Rok odlewy gipsowe Ogólnopolski zlot scrapbookingowy w Warszawie okładka Skrzydlatych myśli Okna oko Ola Olentowe onyks opal opowieść o Holandii osiemnastka Our Creative Corner ozdoba świąteczna ozdoby choinkowe ozdoby świąteczne pamiątka chrztu świętego pamiątka komunii świętej pamiętnik Pampalini papierowe kwiaty papiery parawan parawanik park Colisa pasmanteria paszczakowice peninia perły Swarovskiego peron 9 i 3/4 piasek pustyni pieczęcie piękno Pin Up pirat pocztówka pocztówki podobrazie podróże podsumowanie podziękowania komunijne podziękowanie za naukę pojemnik na kredki pokorowiec na telefon polki scrapują pomoc dla Amelki pomoc dla Damiana pomorskie craftuje postanowienia noworoczne prace Natalii prezenty prezenty urodzinowe projekt projekt 52/2018 projekt 52/2018 - kartki na Boże Narodzenie projekt motyl projektantka szuflady promamrkery przedmioty do ozdobienia przepis przydasie ptaszki kartki ptski pudełko pudrowy róż pułapka na myszy puzzle ramka ramka do zdjęć ramka na zdjęcia ramka na zdjęcie recykling Retro Kraft Shop ręcznie robione kwiaty ręcznie robiony paiętnik. scrapbooking rękodzieło rocznica ślubu Rocznicowe ciasteczka romantyczna kartka romantyczny pamiętnik Rower rozalia w ogrodzie' rozdawajka rozdawnictwo róża róże rysunki Rzeszowskie Spotkania Scrapowe S jak Styczeń Sami Swoi scrap Scrap 8 scrap butik scrap butik TV scrap for four Scrap Shop scrap warsztaty on-line scrap-ścinki scrap. kartka ślubna Scrapberrys scrapbooking scrapcafe scrapjące polki scrapki pl. scrapki-wyzwaniowo scrapki.pl wyzwaniowo scrapowanie Scrapuję z sercem dla WOŚP scrapy scrspbooking segregator sentencja serca serce serduszka SFF Shabby Chic shabby schic Shaker box Sierotka Marysia skarbnica duszy sklep scrap.com.pl skrzydełka Skrzydlate Myśli skrzydlaty cytat skrzydła skrzyneczka decoupage skrzynka smash smashbook solniaczkowe serca sowa spotkanie srapbooking srapki.pl srebro srebro oksydowane srebro Swarovski stacja King's Kross stempel stempell$kartoon stemple Pink Paislee Butterfly Garden stemple. stowarzyszenie Rzecz Jasna studio 75 domek suknia Swarovski sylwester szalik szczotka do wykrojników szkolenia decoupage szmaragd Nilu sznurek Szuflada szufladowa wymiana Szufladowe wyzwanie szycie szydelkowe kwiatki szydełkowe kolczyki Candy szydełkowe kwiatki szydełkowy komplet ścinko-zabawa ślub ślubny komplet święta taca tag tagi tagi ze zjęciem Tajemniczy ogród Tajna Akcja Skrzynka pełna uśmiechów Tandi Art tańcząc w ciemnościach tasiemka Tilda tkaniny toebka śniadaniowa torebka papierowa torebki eco. torebki papierowe Tosh Meets Marley trilli TRINCHIE trzy kolory turkus turkus zielony Twórco Ujawnij się Twórczy Pokój uhk gallery Ulotne Chwile urodziny uskrzydlamy wspomnienie vintage w dupie to mam walentynka walentynki warsztaty warsztaty Doroty MK warsztaty Enczy warsztaty Finnabair warsztaty u Cynki Warsztaty u Czekoczyny warsztaty w Miłomłynie warsztay u Brises ważka Wgrana w Candy wiek pary Galeria Rae wielkanoc wieszak wieszak do ubrań wino i... wiosenne karty wiosna wisiorki wisiory własne kwiaty wonderland WOSK PSZCZELI WOŚP wpis wróżka wróżka zębuszka wycinanka Wygrana Wygrana w Candy wygrane Candy wykrój Tildy wymiana wymianka wymianka aniołkowa wymianka czasowa wyniki Candy wyróżnienie wyróżnienie Lemonade challenges wystawa wywanie Wyzwaie wyzwania wyzwanie Wyzwanie ATC wyzwanie Craft Artwork wyzwanie ekspresowe Rapakivi wyzwanie Galerii Rae wyzwanie Scrapujących Polek wyzwanie Szuflady Wyzwanie Twórczego Pokoju wyzwanie u Janet wyzwanie w Szufladzie Yovi zabawa w 10 zabawa podaj dalej zaginiona przesyłka zakupy zakupy scrapowe zapiekanka zapiekanka z ziemniaków i jajek zapiśnik zaproszenia zaproszenie zawieszka zawieszka do samochodu zawieszka na choinkę zawieszka na drzwi zawieszki zawieszki Różanego Anioła zawieszki vintage zegarek zespół szkolno przedszkolny nr 5 szkoła podstwowa nr 5 zgadywanka zgłoszenie do DT zielono mi zima zimowe karty zlot w Warszawie zlot w Warszawie. fort Sokolnickiego. znak czasu zniszczona przesyłka Życzenia świateczne życzenia świąteczne żyrafa